WROBLOG 7

Od pewnego czasu w powietrzu wyczuwam wiosnę. Nie wiem jak Was, ale mnie nastraja to wyjątkowo pozytywnie.
Zieleń malutkich listków, które dopiero co sucha gałązka wypuściła, aby mogły pobawić się na wietrze, bielutkie, wpadające w pastelowe odcienie kwiatki, których woń unosi się dookoła. Tak, to już wiosna!
Dla mnie to znak, że idą zmiany. Dla mnie, dla moich bliskich i przyjaciół. Przede wszystkim pora zabrać się za siebie. Zimowe lenistwo odchodzi do lamusa, a piękna pogoda nastraja do uprawiania sportu. Od jutra również ruszam na podbój siłowni. Dla mnie to prawdziwe wyzwanie, ponieważ pierwsze 2-3 tygodnie są zawsze prawdziwą męką. W tym przypadku rutyna jednak popłaca, bo gdy już w nią wpadnę, życie staje się piękniejsze, a z nim i siłownia.

Emotikon grin
Tuż przed Wielkanocą miałam okazję wziąć udział w bardzo ciekawym wydarzeniu- WroBlog. Odbywa się ono cyklicznie, raz na miesiąc, a ja pojawiłam się na nim po raz drugi. Mając na uwadze mój rozwój blogowo-intelektualny uznałam, że to idealna inicjatywa dla mnie. Nie pomyliłam się!



WroBlog powstał z inicjatywy Kasi z bloga Zapętlone. To przemiła i uśmiechnięta osóbka, która wkłada w spotkania dużo serca. Wiem, że niedługo również inicjatywa na się rozrosnąć do konferencji WroBloga, więc zalecam śledzić profil!
Organizatorki zadbały o integrację uczestników. Zafundowały nam ciekawą zabawę, polegającą na poszukiwaniach swojej "drugiej połowy" karty. Dzięki czemu wszyscy się poznaliśmy i mieliśmy okazję porozmawiać ze sobą bez skrępowania.












  










Ostatnie spotkanie poświęcone było dwóm zagadnieniom: blogom i vlogom. Pierwszym prelegentem był Marco Kubiś, który na co dzień prowadzi własnego vloga. O ile tematyka jego twórczości raczej nie przypadła mi do gustu, o tyle sam Marco to łebski facet i aż przyjemnie było go słuchać. Mówił między innymi o tym jak zacząć vlogowanie, na czym powinniśmy się skupić tworząc swój kanał oraz jak znajdować inspiracje do kolejnych filmów.




Drugą prelegentką okazała się Kasia Kwiecień, prowadząca bloga Babeczki na wybiegu. Przyznam szczerze, że ta prezentacja wyjątkowo przypadła mi do gustu, ponieważ była bardzo ściśle związana z tematyką mojego bloga. Kasia zwróciła moją uwagę już od wejścia. Wyglądała uroczo, uwielbiam taki styl pomieszania pasków i kropek, do tego „trampeczki w kropeczki” i ta świetna spódnica.

Emotikon heart



"Babeczka" mówiła głównie o tym, jak powinniśmy zadbać o wygląd naszych blogów, szukać inspiracji, nie zanudzić fanów oraz jak zadbać o swój rozwój i nowe pomysły. Kasia wie co mówi, ponieważ na co dzień zajmuje się pozyskiwaniem ciekawych blogów dla klientów biznesowych.






Spotkanie zakończyło się ok godziny 21. Ponieważ był to Wielki Czwartek i pracy w domu sporo, nie mogłam zostać na integracji, czego bardzo żałuję. Dla tych, którzy mieli i czas i ochotę, zorganizowano after party. Liczę, że następnym razem i ja na nim zostanę.


 
fot. Maria Szyńkarczuk

2 komentarze :

Dagafox pisze...

Żałuję, że wcześniej nie dowiedziałam się o WroBlogu, ale fajnie było tam być dzisiaj już na kolejnej edycji i poznać Ciebie i Twojego bloga:) będę śledzić!
P.S. A i ze zdjęciami to aktualne, jesli będziesz kogoś potrzebować - daj znać:) pozdrawiam!

Marco515 pisze...

Prowadzę własną firmę od wielu lat i zdaję sobie sprawę z tego, jak ważna jest obecnie reklama, dlatego zainteresowanym tematem polecam https://lean-management.pl/bez-kategorii-pl/mniej-znaczy-wiecej-czyli-jak-stworzyc-ulotke-idealna/ . Na stronie znajdziecie interesujący artykuł dotyczący tworzenia ulotki.