CAMAIEU DRESS WITH MANGO JACKET


W ostatnich sezonach króluje styl boho. Jestem jego wielką fanką i choć otacza nas jeszcze zimowa aura, to już myślę o wiosennych stylizacjach. Buszując ostatnio w szafie, znalazłam skórzaną sukienkę, którą kupiłam kilka miesięcy temu w second handzie za 45zł. Dobrałam do niej  mój najnowszy zakup wyprzedażowy z Mango, czyli piękną skórzaną kurtkę w kolorze chabrowym. Ponieważ często korzystam w stylizacjach z ubrań czy akcesoriów z ubiegłych sezonów i tym razem, dobrałam już dobrze wszystkim znane buty DeeZee oraz torebkę z Mohito. 

Już niedługo na blogu pojawi się parę zmian. Przede wszystkim pokażę Wam więcej ciekawych porad, z których ja korzystam na co dzień, między innymi: jak ślicznie zapakować prezent, domowe pomysły na niebanalne podarunki dla bliskich osób, ciekawostki jak miło spędzić czas oraz wiele innych rzeczy. Nie zapomnę oczywiście o modzie. Przygotowuję właśnie kilka postów poświęconych poszukiwaniom częścią garderoby np. idealne spodnie na szerokie biodra czy piękne sukienki dla kobiet z dużym biustem.

Zatem zapraszam Was serdecznie do śledzenia bloga i pisania swoich opinii w komentarzach. :)











fot. Kasia Kowalska

dress: Camaieu | shoes: DeeZee | jacket: Mango | earrings: Pull&Bear  | necklace: Mango

6 komentarze :

M&MK Fashion pisze...

WoW! wygladasz nieziemsko - buty, kurtka zreszta wszystko swietnie do siebie pasuje <3 <3 pozdrawiamy :)

Unknown pisze...

No, no... jest całkiem ładnie. Powinno się podobać nie tylko mnie. Z początku to połączenie kolorów jakoś mi nie pasiło, ale jest ok. Jest fajnie 😗

Unknown pisze...

No, no... jest całkiem ładnie. Powinno się podobać nie tylko mnie. Z początku to połączenie kolorów jakoś mi nie pasiło, ale jest ok. Jest fajnie 😗

Secret_style pisze...

I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)

A kolor kurtki mnie powalił- jest fantastyczna i to w moim ulubionym chaberku- odkąd przefarbowalam wlosy na rudo, baaaardzo polubilam się z tym kolorem :)

super wyglądasz !

milego dnia :)
Daria

Dagafox pisze...

Ta kurteczka skradła moje serce, uwielbiam ten kolor! Torebka z Mohito też piękna <3

Szyman pisze...

bardzo elegancka, ta torebka :) ale żakiet totalnie nie pasuje moim zdaniem
szyman.blogspot.com