IDEALNA CZARNA BLUZKA OD HI CURVY

  Ostatnie tygodnie upłynęły mi na intensywnym pisaniu pracy licencjackiej i przygotowaniach do wesela siostry, przez co zaniedbałam bloga. Praca już prawie ukończona, a ślub w nadchodzący weekend więc mogłam powrócić do blogowania :) 

    W ubiegłym tygodniu rozpoczęły się letnie wyprzedaże, o których kompletnie zapomniałam! Odłożyłam na nie nieco funduszy już wcześniej, dlatego mogłam od razu ruszyć do sklepów. Miałam w głowie kilka pomysłów na stylizacje i chciałam kupić pasujące elementy garderoby. Nie do końca mi się to udało, ale o tym w innym poście.
  Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o jednym z moich podstawowych problemów, czyli znalezieniu idealnej czarnej bluzki z krótkim rękawem. Nie skłamię jak powiem, że szukałam jej kilka miesięcy. Większość bluzek oferowanych w sklepach sieciowych nie uwzględnia innej figury niż modelki. Nawet jeśli znajduję rozmiar L lub XL to krój nie mieści biustu powyżej 70B, a ja mam 75K! Jestem sceptycznie nastawiona do zakupów online, właśnie z wyżej wymienionych powodów, dlatego pozostało mi tylko włóczenie się po sklepach. 
   Kilka miesięcy temu zaczęłam obserwować profil FB sklepu internetowego HI CURVY. Widziałam, że mają ciekawe ubrania w większych rozmiarach, ale nie miałam odwagi na zakupy w sieci. Przemiłe właścicielki wyszły mi na przeciw i podarowały prezent, którym okazała się właśnie zwykła czarna bluzeczka. W zasadzie to nie wiem od czego zacząć, czy od bardzo miłego w dotyku materiału, idealnego kroju czy cienkiego splotu materiału. Bluzka pasuje zarówno do spodni jak i spódnicy. Mi zastępuje "małą czarną". W stylizacji poniżej zestawiłam ją ze skórzaną spódnicą i szpilkami z H&M. Wszystkie elementy stroju zakupiłam we wrocławskich second handach. Nie wydałam na tą stylizację dużo pieniędzy, a robi wrażenie. 
   Dla mnie to nauczka, trzeba czasem się przełamać i dać szansę zakupom online. Zaufane sklepy takie jak HI CURVY, które specjalizują się w niestandardowych figurach wiedzą jak wyeksponować atuty kobiet i sprawić by poczuły się piękne! Dziękuję Dziewczyny :)

Sklep HI CURVY przygotował dla Was kod na 10% zniżki przy zakupach na stronie. Wystarczy wpisać: TIQX4MCR. 

Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu, zwłaszcza w okresie wyprzedaży :)










 fot. Zosia Szyńkarczuk

blouse: Hi Curvy | skirt: H&M | shoes: H&M | accessories: sh


2 komentarze :

Anonimowy pisze...

Uwielbiam ten kolorek - bardzo ciekawa stylizacja - pozdrawiam.

Agata pisze...

Cudowna stylizacja- czarny to jeden z moich ulubionych kolorków !