MAGICBOXCLOTHES DRESS FROM PAKAMERA+ ZARA COAT

Ostatnio jestem bardzo zabiegana i nie mam czasu na dodawanie nowych postów. Dopóki nie skończy się to szaleństwo, chciałam Wam pokazać stylizację, w której czuję się bardzo swobodnie i często ją noszę. 
Sukienkę "Short Friday" marki Magicboxclothes kupiłam na portalu Pakamera.pl za 99zł. To dobry zakup ponieważ jest bardzo dobrze zaprojektowana, uszyta i w przystępnej cenie. Do tego w różnych kolorach.
Dobrałam do niej wełnianą kurtkę ze skórzanymi przeszyciami oraz aby całość nie wyglądała zbyt smutno, dodałam torebkę w oryginalnym kolorze.
Pierścionek to prezent z USA, który przywiozła mi siostra. Podobny widziałam w ubiegłym sezonie w sklepie z biżuterią I AM.













fot. Rafał Osiński

dress: magicboxclothes (Pakamera.pl) | coat: sh (Zara) | shoes: Deichmann | bag: sh (szafa.pl)

0 komentarze :