PINK COAT WITH MOHITO GRAY DRESS


Wyprzedaże to taki czas dla każdej kobiety, kiedy satysfakcja z udanych zakupów jest podwójna, bo i ciuch świetny i cena dobra. Dla mnie dodatkowo liczy się jeszcze rozmiar, bo nie jest tajemnicą, że rozmiary 40/ 42/ 44 znikają na wyprzedażach najszybciej.
Kwestia ostatnich wyprzedaży to u mnie temat dość świeży i jednocześnie, całkiem mnie zadowalający. Udało mi się upolować ciekawe ciuszki w dobrych cenach. Jednym z nich jest właśnie ten śliczny liliowy płaszczyk, który kosztował mnie 89zł. Biorąc pod uwagę odchodzącą już zimę, będę miała wkrótce okazję, aby go przetestować w kolejnych codziennych stylizacjach. Tym razem zestawiłam go z szarą sukienką i kwiecistą torebką. Takie małe "puszczenie oczka" w stronę nadchodzącej wiosny. A Wy, jakie inne dodatki zestawilibyście z takim kolorem? Chwalcie się w komentarzach!


















photo: Kasia Kowalska

dress: Mohito | coat: Bershka | eaearrings: Vera Wang | bracelet: Tous | shoes: Gortz 17 | bag: Mohito

3 komentarze :

M&MK Fashion pisze...

Pieknie wygladasz !! Cudowny look <3 <3

Pierwsza Dama pisze...

Lila to zupełnie nie mój kolor, ale za to sukienka ma cudowny odcień! Jakie ma rękawy?

Marysia pisze...

Pierwsza Damo, sukienka ma długie rękawy i pięknie się prezentuje.