SWEET VISIT

Witajcie!

Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam gdy kilka dni temu dostałam zaproszenie na kawę i ciastko do cukierenki Słodki Adres. Uwielbiam to miejsce nie tylko ze względu na obłędne ciasta, ale również miłą atmosferę.
Właścicielka lokalu to przemiła kobieta, którą miałam okazję kiedyś poznać. Z innego źródła wiem, że Słodki Adres powstał z miłości do wypieków, a wszystkie ciasta szefowa dogląda osobiście i wykonuje je ze świeżych składników. Mogłabym tak opowiadać godzinami, ale zamiast tego po prostu Was tam zaproszę! Na pewno nie pożałujecie.

Tym razem mam na sobie tunikę H&M z poprzedniego sezonu. Uszyto ją z bardzo lekkiego i niegnącego się materiału, dzięki czemu idealnie nadaje się pod płaszcz. Jestem z niej bardzo zadowolona, a z czarnymi, skórzanymi kozakami i legginsami wygląda super.
















fot. Rafał Osiński

Słodki Adres:
ul. Krzywoustego 315
Wrocław - Psie Pole

#slodkiadres #pycha #zmiloscidoslodkosci #plussize #curves #plussizeblogger #plussizeblog #plussizemodel #hm #handm #wroclaw 

2 komentarze :

Pyzuszkowo pisze...

Widzę, że to była słodka wizyta :) Pozdrawiam

Secret_style pisze...

Jeeeej a ja na początku myslalam, że Ty gdzieś na dworze siedzisz, w takich starych kamieniczkach :D hehehehe
ależ pyszne ciacho i kawusia z pianką mmmmm uwielbiam takie smakołyki <3
Mam nadzieję, że Mel B mi wybaczy :P hehe

pozdrawiam :)
Daria