MARSALA TOTAL LOOK

Witajcie.
Będąc ostatnio na zakupach w Tesco, miałam okazję przyjrzeć się dokładnie ubraniom firmy F&F. Jest to marka, która sama o sobie mówi: "F&F to idealne połączenie mody i przystępnej ceny, " i trudno się z nimi nie zgodzić. Moje ostatnie zakupy to ponczo, bluzka, spódnica oraz torebka. Zapłaciłam za nie na wyprzedażach ok 200zł. Ceny wszystkich produktów zostały obniżone o 50%. W tej marce, podoba mi się połączenie najnowszych trendów, dobrej jakości materiałów i przystępnej ceny. 
Mają też bardzo przyjazną politykę reklamacyjną. Ilekroć miałam problem choćby z odpadającym guzikiem, reklamację przyjmowano bez niemiłych spojrzeń czy pytań. Po 2 tygodniach otrzymywałam zwrot pieniędzy. Pod tym względem, uważam politykę F&F wobec klienta, za bardzo przyjazną.
Dzisiejsza stylizacja to głównie kolor bordowy z domieszką czarnego i zielonego. Mimo, że lubię ostre kolory, to czasem mam ochotę na coś bardziej stonowanego i wygodnego. Ta stylizacja taka właśnie jest. :)











fot. Rafał Osiński

skirt, blouse, bag and poncho: F&F | shoes:TK Maxx

#ff #fandf #tesco #tkmaxx #tkmaxxpoland #marsala #marsalalook 

2 komentarze :

M&MK Fashion pisze...

Bardzo fajna stylowka!! Podoba nam sie <3 :)

Secret_style pisze...

Rzeczywiście ostatnimi czasy można tak trafić na świetne ciuchy !! sama nie raz miło się zaskoczylam :)

Poncza uwielbiam na kimś- ale sama niestety czuję się w nich jak jakiś przebieraniec, już wielokrotnie próbowalam się do nich przekonać i wciąż to samo :( pewnie jeszcze nie trafilam na odpowiednie – więc póki co pozostaje mi nacieszać oko tym, jak Wy wszystkie super w niech wyglądacie :)

spódnica boska !! po ile ją kupiłaś tam ? :)

super wyglądasz !

udanej niedzieli :)
Daria