'HOW DO I LOOK' SHOE CLIPS + ALLEGRO SKIRT

Jesień zawitała do nas na dobre. W tym roku jest prześliczna. Nie pamiętam kiedy mogłam ubrać bluzkę z krótkim rękawem w połowie października. W związku z tak piękną pogodą, postanowiłam, że warto do stylizacji dodać nieco koloru :)



W dzisiejszej stylizacji postawiłam na czerwień. Bardzo ostra barwa stonowana została neutralnymi dodatkami w postaci koszuli jeansowej oraz balerinek.
Pamiętacie jak kilka dni temu pokazałam Wam przesyłkę od HOW DO I LOOK? Oto rezultaty. Śliczne przypinki do butów. Za niewielkie pieniądze można zafundować sobie kilka par butów zmieniając jedynie ozdoby. Genialne, prawda? Ja zamówiłam 2 zestawy. O drugim napiszę wkrótce :)








fot. Rafał Osiński

skirt: Allegro | shirt: Stradivarius | shoes: H&M basic | shoe clips: How do I look | bag: Cropp | earrings: vintage

0 komentarze :