CORNFLOWER BLUE DRESS AND CLASSIC BLACK ACCESSORIES

Dzisiejsza stylizacja to mój ukłon w stronę pięknego koloru, chabrowego niebieskiego. Uwielbiam go, ponieważ przypomina mi lato i pola pełne maków i chabrów.


Dzisiejszą kreację wypatrzyła moja Mama. Od razu się w niej zakochałam. Szukała uniwersalnej sukienki, którą będzie mogła założyć na oficjalną imprezę z odpowiednimi dodatkami, oraz na co dzień. Okazało się, że idealną sukienkę dostała w nowo otwartym butiku LALKA MODA. Poza świetnym krojem i kolorem, plus stanowi dobry gatunek materiału. Jedyną zaporą dla mnie jest cena 300zł. Jeśli jednak szukasz projektu uniwersalnego i na wiele okazji, jest to świetny pomysł na modową inwestycję.

Jako dodatki wybrałam rzeczy, w które zainwestowałam kilka lat temu i służą mi do dziś, ponieważ klasyczna czerń zawsze jest modna. 

W poprzednim wpisie pokazałam Wam mój najnowszy zakup klipsów do butów- czerwonych ust. Dziś mogę się pochwalić drugim zestawem- czarnymi kokardami. Od razu mogę Was uspokoić, nie tak łatwo jest je zgubić. Pod zapięciem mają specjalne mini haczyki, dzięki którym trudno jest je zdjąć a co dopiero zgubić, a przy tym nie pozostawiają żadnych śladów na obuwiu.











fot. Rafał Osiński

dress: Lalka Moda | shoes: Gortz 17 | shoe clips: How do I look | ring: vintage | handbag: vintage

0 komentarze :