BEŻOWY PŁASZCZ ZARA+ KWIECISTA SUKIENKA C&A+ LITY DEEZEE

Jesień w pełni, za oknami mżawka i złocisto-czerwone liście opadające na trawę. Taki widok zainspirował mnie do stylizacji w jesiennych barwach.



Wybrałam płaszcz, który kupiłam w ubiegłym sezonie na wyprzedaży w ZARZE za 120zł. Bardzo podobał mi się jego oversizowy krój i kołnierz. 
Dobrałam do niego sukienkę w haftowany, kwiatowy wzór. Jest naprawdę piękny i ma wyraziste kolory. sukienkę kupiłam za 49,90 w C&A.
Torebka to mój bestsellerowy zakup. Zebrała tyle pochwał, że już nawet ich nie policzę. Kupiłam ją dwa lata temu na internetowym portalu Szafa.pl. To taki rodzaj second handu, gdzie kupuje się ubrania od prywatnych osób. Polecam, można zgarnąć piękne rzeczy za przystępną cenę.













 



coat: ZARA | dress: C&A | shoes: DeeZee | bag: sh (Szafa.pl)

1 komentarze :

Unknown pisze...

Rzeczywiscie piękna torebka *.* i caaaała Ty :) pozdrawiam