YEAH! BRĄZOWE SZORTY I PIASKOWY ŻAKIET



Zainspirowana piękną pogodą, dziś prezentuję Wam pierwszą stylizację, którą wybrałam z mojej szafy. Jest to idealny look na co dzień, kiedy mamy sporo spraw do załatwienia na mieście, ale marynarka to ostatnia rzecz jaką chcielibyśmy na siebie założyć. Dlaczego lubię tą stylizację? Powodów jest kilka. 


Po pierwsze, szorty z wysokim stanem, które optycznie wyszczuplają brzuszek oraz podkreślają talię. Są idealnym rozwiązaniem gdy nie masz jej wyraźnie zarysowanej. Dodatkowo brązowy kolor działa korzystnie na kształty, które nie zawsze mamy ochotę eksponować. Po drugie, czarna bluzka, która stanowi idealną bazę. Po trzecie, beżowe bolerko, która sprawia, że charakter całej stylizacji staje się bardziej formalny i odpowiedni do załatwiania spraw na mieście. Po czwarte cena, gdyż spodnie zakupiłam w internetowym second hand za 30zł, bluzkę na wyprzedaży w H&M jako basic za ok 20zł, bolerko za 60zł, buty przecenione z 220zł na 140zł i Torebkę za 19zł.
Zachęcam Was gorąco do buszowania po second handach i na przecenach. Zawsze można tam znaleźć ciekawe rzeczy i dodatki :)

Zapraszam do śledzenia mojego profilu na FB: Glam&Curvy
















fot. Rafał Osiński

shorts: sh | shirt: H&M basic | jacket: Stradivarius | handbag: Bershka | shoes: Humanic

1 komentarze :

Magda pisze...

Spodenki są świetne. Zdarza mi się czasami kupić coś przez internet, ale sporadycznie, bo jestem zwolenniczką wcześniejszych przymiarek.

Pozdrawiam :)