RED DRESS, BLACK JACKET - I LOVE BOHO STYLE! :)

Wreszcie zawitało do nas słońce w iście wakacyjnej aurze. Nawet ja, osoba nieprzepadająca za słońcem się ucieszyłam. - Po deszczowym maju i czerwcu trochę promyczków dobrze mi zrobi :)

Moja dzisiejsza stylizacja jest jednym z moich ulubionych letnich outfit'ów. Bazę stanowi długa, zwiewna, czerwona sukienka. Zestawiłam ją z czarną skórzaną kurtką z rękawami 3/4 oraz prostymi skórzanymi baletkami. Dlaczego? Ponieważ ma być przede wszystkim wygodnie. Ten strój często mi towarzyszy podczas wypadów ze znajomymi i nie czułabym się komfortowo w butach na platformie. 
W biżuterii postawiłam na długie kolczyki, kolorowe bransoletki i pierścionki. 
Jest to idealne połączenie wakacyjnej elegancji i wygody. Duży dekolt pozwala na uwydatnienie tego i owego :) , a dzięki odpowiedniemu krojowi sukienki, jesteśmy w stanie ukryć dolne partie ciała.











photos: Sabina Kaczmarczyk

 dress: Stradivarius | jacket: vintage | shoes: Deichmann | bag: H&M | rings: handmade and H&M | bracelets: vintage, Parfois, C&A |

0 komentarze :