HOLOGRAPHIC OUTFIT PART 1

Witam Was po długiej przerwie.
 Niestety inne sprawy niezwiązane z blogiem zajmowały mi ostatnio głowę i na kilka tygodni musiałam się na nich skupić. Teraz wracam i to z mnóstwem nowych stylizacji. 
Na początek wzięłam na warsztat holograficzne spodnie. To hit letniego sezonu. Niestety, w sieci niewiele inspiracji w tym temacie, zwłaszcza jeśli chodzi o krąglejsze kształty. Zatem to idealne wyzwanie dla mnie!
Stworzyłam dwa podobne outfity lecz znacząco się od siebie różnią. Pierwszy, który dziś prezentuję to mój faworyt. Zestawiłam holograficzne spodnie z bluzką w czarno-białe printy oraz kurtką bomberką. Materiał, z którego uszyta została kurtka jest lekko połyskujący przez co idealnie łączy się ze spodniami. 












fot. Adam Rajczyba

holographic trousers: Mohito | bomber jacket: sh | shoes: Humanic | sunglasses: Cubus

5 komentarze :

M&MKFashion pisze...

Super look !! Piekne zdjecia <3 :)

Mary pisze...

nice pants!!!
http://befashion31.blogspot.it

FLEXY FASHION pisze...

bardzo ciekawe połączenie, spodnie są rewelacyjne!

BAFavenue.pl pisze...

Wow! Genialne spodnie, jak i cała stylizacja i do tego jakie zdjęcia!

Secret_style pisze...

Spokojnie, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... :)

Serio ten bomber jest z SH? :O aaaaaa no meeeega zazdrość! i właśnie za to uwielbiam buszować po SH, bo możnba tak złowić perełki za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- jesteś kochana doskonałym tego przykładem :D

Spodnie są czadowe- na pewno takie inne, niebanalne, a ja lubię rzeczy, które wyróżniają się z szarego tłumu, więc zestaw jak najbardziej przypadł mi do gustu :)

Co byś powiedziała na wspólną obs?

miłego dnia :)
Daria