INSPIRACJE KWIETNIA

Witajcie w Inspiracjach Kwietnia!

Ostatnio moje życie stanęło do góry nogami. Siostra się wyprowadza i wreszcie będę mogła wyremontować pokój tak, jakbym tego chciała. Mam w głowie milion pomysłów i inspiracji. Jeszcze tylko miesiąc. Jakby tego było mało, od miesiąca codziennie dzielnie chodzę na siłownie i staram się zdrowo jeść. To dla mnie nie lada wyzwanie, ponieważ to nie tajemnica, że kocham piec, gotować i jeść. Ku mojemu utrapieniu, nie wszystko idzie po mojej myśli. Tu, świetnie sprawdza się mój Ukochany zapewniając, że i tak mnie bardzo kocha. Jestem szczęściarą.
Tydzień temu zostałam Matką Chrzestną pięknego maluszka. Po uszy zakochana w Malutkiej, już się nie mogę doczekać kiedy znów ją zobaczę. Teraz, gdy wchodzę do galerii handlowej czy supermarketu, moje kroki kieruję prosto do alejki z ciuszkami dla dzieci- ku utrapieniu mojego Chłopaka :)

Ponieważ nie jestem specjalną miłośniczką rowerów, zainteresowałam się ostatnio hulajnogami. Wypatrzyłam sobie odpowiedni model i liczę, że wkrótce będzie mój!

Marzę o podróżach!






















2 komentarze :

A new life pisze...

świetne inspiracje :)

miłego dnia :)

M&MKFashion pisze...

swietne fotki !!!!! <3