WROCŁAW FASHION MEETING VOL. 4

Niemal tydzień temu, 7-8 czerwca 2014 roku odbyła się czwarta edycja Wrocław Fashion Meeting. Impreza została zorganizowana na Stadionie Śląskim we Wrocławiu, w klubie biznesowym. W tym roku organizatorzy postarali się o nowe atrakcje. Poza 100 wystawcami z modą damską, męską oraz  dodatkami, pojawiła się "Strefa Kids Fashion", poświęcona całkowicie modzie dziecięcej. Dodatkowo, dużym zainteresowaniem cieszyła się "Strefa Modnych Smaków", gdzie można było spróbować i nabyć pyszne dodatki do potraw. Przez cały weekend na odwiedzających czekała "Strefa Piękna", gdzie można było zasięgnąć porady stylisty, eksperta od urody i pielęgnacji oraz wypróbować najnowsze trendy w makijażu oraz w kosmetologii estetycznej. Ponadto miłośniczki najnowszych trendów miały okazję przyjrzenia się nowym kolekcjom podczas licznych pokazów mody oraz prezentacji. Spotkanie poprowadził znany z telewizji Conrado Moreno. 


Spośród wielu wystawców, kilku zwróciło moją szczególną uwagę. Ich projekty były oryginalne, kreatywne, ciekawie wykonane, w przystępnej cenie oraz co najważniejsze, dopasowane do kobiecych krągłości. O tych markach więcej informacji znajdziecie poniżej. Wchodząc w nazwy wystawców automatycznie przekieruje Was na strony projektantów :)

Wrocław Fashion Meeting to największe targi modowe na Dolnym Śląsku, dlatego postanowiłam wraz z dziewczynami z ekipy (Klem. stylizacja i wizaż, Sabiną oraz Zosią) wykorzystać to spotkanie do zrealizowania filmiku fashion dla jednego z wystawców, którego premiera już niebawem.

M.












Moją uwagę przyciągnął pięknie ubrany manekin. Turkusowa spódnica za kolano oraz czarna bluzka o ciekawej fakturze. Wchodząc na stoisko zostałam mile przywitana przez uśmiechniętą wystawczynię, co dodało mi odwagi aby pobuszować po stoisku. Styl Agaty Skarbowskiej to przede wszystkim ciekawy krój i intrygujące połączenie tkanin. Jeśli szukamy czegoś niebanalnego, to możemy śmiało tu zaglądnąć. Mi najbardziej przypadł do gusty komplet, który przyciągnął mnie na stoisko. 









Z ręką na sercu mogę przyznać, że to jeden z moich faworytów na tej edycji Wrocław Fashion Meeting. Przede wszystkim przepiękne, rockowe, a zarazem glamour, projekty z najwyższej jakości włoskich skór. Dopasowują projekty do indywidualnych potrzeb klienta, dlatego dziewczyny z krągłościami mogą zaprojektować coś dla siebie. Niestety minusem jest cena. Przeciętna osoba, nie może sobie pozwolić na wydatek rzędu 800zł za spódnicę. Mimo wszystko uważam, że warto poświęcić chwilę i przyjrzeć się tej marce bliżej!












Wild clth to marka projektująca bluzy i t-shirty dla osób lubiący luźny, aczkolwiek wyrazisty styl. Specjalizują się w projektach o klasycznych krojach i kolorach, z autorskimi nadrukami. Dla osób lubiących minimalizm. Stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem i przyznaję, że sama również już myślę o zakupie takiej bluzy.





Zastanawiacie się czasem po co Wam 10 par butów? Przecież mogłybyście mieć 2 pary! No tak, ale te z niebieską kokardą nie pasują do czerwonej sukienki, a czerwona róża nijak się ma do żółtego płaszcza. I co tu zrobić?! 
Odpowiedź znalazła firma How do I look?. Nie, nie to nie pytanie, to raczej odpowiedź, którą oferuje nam firma na nasze kobiece rozterki. Otóż produkują klipsy do butów. W ich ofercie znajdziecie mnóstwo wzorów i kolorów. Przystępne ceny w granicach 20zł dają nam nieograniczoną możliwość tworzenie oryginalnego obuwia. Teraz już możesz mieć tylko 2 pary butów!









Bardzo ciekawe stoisko. Interesujące projekty w atrakcyjnych cenach. Jest to sklep internetowy, który wyszukuje ciekawe projekty i oferuje potem na swoich stronach. Maksymalna cena jaką udało mi się znaleźć na ich stronie to 99zł. Na Wrocław Fashion Meeting moją uwagę przyciągnęły okulary. Wybrałam policyjne, w niebieskim kolorze za 25zł. Polecam zaglądnąć do ich sklepu internetowego, zwłaszcza jeśli masz niewiele pieniędzy, a chcesz kupić coś modnego.










Stoisko My Signature wypatrzyła Sabina. Zakochała się w długiej, dresowej sukience, która wisiała na manekinie przed stolikiem marki. Ta niebieska sukienka niestety nie nadawała się dla niej, ponieważ Sabina jest dość niska, ale dzięki niej natrafiłyśmy na inne projekty. Mi najbardziej przypadła do gustu tuniko/sukienka w kolorze turkusowym za 270zł. My Signature dedykowana jest kobietą ceniącym sobie oryginalność i wygodę. Myślę, że ich projekty idealnie oddają ducha marki.






Hicior WFM. Torby z nadrukami 3D różnych ras psów i kotów. Mają spore wymiary, są pojemne i solidnie wykonane, czyli idealne na lato. Koszt torby to ok 50zł. Na stoisku można było również zakupić poduszki w psich i kocich kształtach. Zwierzęta na nadrukach są niezwykle realistyczne i pięknie się prezentują. Jeśli chcesz zrobić wrażenie i jesteś miłośniczką zwierząt to na pewno sklep dla Ciebie!






Moją uwagę przyciągnęła piękna gama kolorów widoczna już z połowy alejki. Gdy podeszłam bliżej zauważyłam, że sukienki również mają ciekawe wzory. Większość z nich charakteryzowała się obniżonym stanem, miękkim materiałem i wygodą. Dziewczyny z krągłościami na pewno znajdą tu coś dla siebie. Ceny wahają się od 160zł do ok 270zł za projekt.





Marka Gavel powstała w 2010 roku. Jeśli ktoś z Was pamięta mój post z pierwszej edycji Wrocław Fashion Meeting to na pewno kojarzy tego projektanta. Tworzy unikalne projekty ze skóry, włoskiego jedwabiu oraz alpaki. Jestem jego fanką i tak jak zachwycił mnie na pierwszym WFM, tak i teraz! Niestety, za jego projekty trzeba sporo zapłacić.







Wyjątkowe torby tworzone przez Mamu Bags to małe cudeńka. Firma prowadzona jest przez mamę i córkę. Na targach WFM miałam okazję poznać Mamę, która okazała się być przemiłą osobą i dokładnie wytłumaczyła na czym polega fenomen marki. Nie sposób się z nią nie zgodzić. Po pierwsze wszystkie torby tworzone są z naturalnych, dobrych jakościowo skór. Po drugie, każdy ze 150 wzorów, które powstały do tej pory, wykonany został tylko w jednym egzemplarzu, co gwarantuje, że nasza torba to unikat. Po trzecie, ceny, które wahają się między 250zł, a 400zł. Dodatkowo niektóre egzemplarze zostały opatrzone napisem "cena do uzgodnienia", co pozwala na negocjacje. Mamu Bags można również dostać w ekskluzywnych sklepach w Warszawie, ze 100% marżą. Jestem zakochana w tej polskiej marce!












Theo Doro to marka, która na targach miała swoją premierę. Otwierała również pokazy podczas pierwszego dnia imprezy. Wyróżnia się pięknymi krojami i kwiatowymi wzorami tkanin. Cały wizerunek marki przenosi nas w dawne czasy. Na stoisku poza wieszakami ze strojami, panowała iście bajkowa atmosfera. Zresztą jak sama projektantka przekonuje, to taki bajkowy świat Alicji w krainie czarów. Gratka dla dziewczyn kochających koronki, kwiaty i jedwabie.









Moim zdaniem najciekawsza pozycja w "Strefie piękna". Kosmetyki wykonane z naturalnych składników pochodzących z Włoch. Produkty nieobciążające włosów, z przeznaczeniem dla fryzjerów, stanowią świetną bazę pod stylizację każdego rodzaju włosów. Nam szczególnie przypadł do gustu kosmetyk Volume Amplifier. Kosmetyk działa na włosy na zasadzie "odwróconego magnesu". Wciera się go w mokre włosy. Po wysuszeniu preparat jest zupełnie niewidoczny i niewyczuwalny, za to włosy wzajemnie się od siebie "odpychają" optycznie zwiększając swoją objętość. Minusem jest koszt ok 65zł. Uważam jednak, że jeśli przyklapnięte włosy sprawiają, że nie możesz przestać o nich myśleć, to ten kosmetyk jest dla Ciebie!








Kreatywne, piękne, intrygujące- tymi słowami mogę jedynie opisać te malutkie dzieła sztuki. Kolczyki i pierścionki zrobione ze stopów różnych metali oraz kryształów. Każdy z nich to unikatowy projekt, jedyny w swoim rodzaju. Cena również przystępna ok 40zł za projekt. Chciałabym mieć je wszystkie! 








STREFA KIDS FASHION

W tym roku po raz pierwszy na Wrocław Fashion Meeting pojawiła się "Strefa Kids Fashion". Moją uwagę przykuły 3 stoiska: DZIUKI, GUGA DESIGN oraz CZIKI MONKEY.
Te trzy niezależne sklepy tworzą małe dzieła sztuki dla maluszków. Dostaniecie w nich wszystko co małe dzieci potrzebują, do tego w dobrej cenie. Większość z ich produktów szyta jest ręcznie, z najwyższej jakości materiałów o niezwykle przyjemnej fakturze. Jeśli nie masz własnego dziecka, to na pewno zainteresuje Cię fakt, że wiele z tych produktów nadaje się na oryginalny prezent dla maluszka przyjaciółki :) 















Moją uwagę z daleka przyciągnęła śliczna sukienka w kropki w stylu pin up. Uwielbiam ten styl. W projektach pracowni podobają mi się piękne kolory oraz duże rozmiary. Nosząc rozmiar L, ma to dla mnie duże znaczenie. Dodatkowo cena nie jest znacząco wygórowana. Projekty dobrze skrojone i wykończone. Zresztą oceńcie same!






Pracownia Barbary Wysockiej zwróciła moją uwagę różnokolorowymi torebkami. Ciekawe wzory, kolory i faktury to znak rozpoznawczy tej marki. Ponadto Barbara Wysocka projektuje ubrania dla dzieci. Ponieważ sama jest mamą, wie najlepiej jakie stroje spodobają się dzieciom. W jej salonie ubierze się zarówno mama jak i córka. 








Brylove zna chyba każda miłośniczka mody. To największy sklep w Polsce oferujący tak bogatą ofertę modnych okularów i zerówek. Co istotne, Brylove to nie tylko ładne oprawki, ale też szkła, które posiadają wszelkie atesty i normy. Mam już kilka par i na pewno na tym nie poprzestanę. Ostatnio zaczęła mi je podkradać moja mama! :)






STREFA MODNYCH SMAKÓW

To kolejna nowość na WFM. Znalazły się tam stoiska z przysmakami głównie z Polski i Włoch. Mnie zainteresowały 2 marki: TP ITALIA oraz NALEWKARNIA LONGINUS.

Tp Italia to przede wszystkim pyszne pesto i kremy. Mają mnóstwo pysznych smaków: truflowy, czarne oliwki, suszone pomidory i chilli, borowikowy, pesto z nutą cytrynową, dzika pokrzywa i kapary oraz wiele innych. Ja wybrałam pieczarkowo-borowikowy. Wszystkie smaki można były degustować podczas targów. Każdy taki słoiczek pasto był do nabycia w cenie 13zł.








Nalewkarnia Longinus to najwyższej klasy nalewki z naturalnych składników. Wieloetapowy proces ich tworzenia zapewnia niezapomniane doznania dla podniebienia. Gdyby ktoś miał wątpliwości co do autentyczności, to posiadają certyfikaty i wyróżnienia m.in. Dziedzictwa Kulturowego Mazowsza. Spośród wielu smaków nalewek wyróżniają się: z tarniny, aronii, czarnej porzeczki oraz z derenia. Jeśli szukasz oryginalnego prezentu to polecam Ci tą Nalewkarnię.




fot. Maria Szyńkarczuk | Sabina Kaczmarczyk

1 komentarze :

aniesbrand pisze...

buty z neonowym słupkiem - oszalałam! na punkcie ceny też ale i tak są boskie!