SAILOR'S JOURNEY STYLE

Styl marynarski zagościł na salonach w latach 20-tych dzięki Coco Chanel. Co prawda nie zrobił furory w samej Francji, ale za to podbił serca hollywoodzkich gwiazd kina. Cóż, podobno najtrudniej jest być prorokiem we własnym kraju. 
Wiecie, z czym kojarzą mi się podłużne paski i marynarska kolorystyka? - Z latem.
Moja dzisiejsza stylizacja powstała na potrzeby wyjazdu i sprawdziła się idealnie. Potrzebowałam czegoś eleganckiego, a za razem wygodnego na podróż. Starałam się trzymać zasady aby tylko jeden element ubioru był w marynarskim stylu. Zdecydowałam się na niebiesko- białe spodnie, które zestawiłam z białą bluzką. Pionowe prążki optycznie wydłużają i wyszczuplają nogi, sprawiając aby moje krągłości na dole stały się mniej zarysowane. Zestawiłam to z luźną górą. Aby stylizacji nadać pazur wybrałam bluzkę zdobioną na górze ćwiekami w kolorze starego złota. 
Postawiłam na skromne dodatki w postaci kolczyków, również w kolorze starego złota, imitujące ćwieki oraz bransoletki w tęczowej palecie barw. Całości nadałam rumieńców dodając torebkę w mocnym kolorze morskim. Ahoj :)












photos: Sabina Kaczmarczyk

trousers: C&A | blouse: Pimkie | bag: bought in the UK (similar here) | sunglasses: Brylove | shoes: Deichmann | earrings: Ęą | bracelets: Parfois, C&A, Allegro 

0 komentarze :