THE POWER OF COLOR


Tegoroczne wiosna i lato zostały zdominowane przez kolory. Pastele, neony czy mocne odcienie, to już mniej ważne- liczy się sam efekt. 
Do tej stylizacji wybrałam kolorową spódnicę, którą nabyłam w second hand w zeszłym sezonie. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, mimo iż wymagała skrócenia u krawcowej. Ponieważ taki nadmiar kolorów przytłacza, cała reszta musi być stonowana. Zatem zestawiłam ją z kremową bluzką. Z dodatków wybrałam Torebkę w mocnym morskim kolorze oraz korkowe platformy na słupku. 



Z biżuterii postawiłam na pierścionek, który otrzymałam w prezencie ze Stanów, kolorowe bransoletki oraz wiszące kolczyki.
Namawiam Was do zabawy z kolorami, bo kiedy mamy to robić jak nie w lecie. :)








photos: Sabina Kaczmarczyk

shirt: SH | blouse: C&A | shoes: Humanic | earrings: C&A | bracelets: Parfois, Allegro, KappAhl

0 komentarze :