MODERN TWIST ON THE BLACK AND WHITE COCO CHANEL

Fascynują mnie skrajności. W emocjach, muzyce, filmach czy relacjach międzyludzkich. W ubiorze przekłada się to na stylizacje. Podobają mi się zarówno zwariowane, kolorowe i na pozór chaotyczne zestawienia, jak i proste, klasyczne i gustowne kreacje. 





Tym razem postawiłam na biało- czarne zestawienie nawiązujące do klasyki czyli Coco Chanel. W mojej wersji stawiam na długą, prześwitującą spódnicę, co optycznie bardzo wydłuża nogi. Dodatkowo niebotyczne obcasy na platformie podbijają ten efekt. Zestawiłam to z białą górą, zdobioną złotymi ćwiekami i czarnym kapeluszem. Z dodatków biżuteryjnych postawiłam na złoto. - Taki zestaw idealnie nadaje się na letnie wyjście z przyjaciółmi.
A jakie pomysły na klasykę gatunku macie Wy? 





photos: Sabina Kaczmarczyk

                     skirt: Cubus | blouse: Pimkie | hat: H&M | shoes: DeeZee | sunglasses: Brylove | jewelry: vintage


0 komentarze :